Zašto je skupo kupiti jeftin website?

Zašto je skupo kupiti jeftin website?

Naišli ste sigurno na velike razlike u cijenama kada je riječ o izradi web stranica. Sigurno se pitate zašto je to tako i u čemu je razlika. U nastavku teksta naučite razliku između skuplje i jeftinije web stranice, i prema tome birajte agenciju s kojom ćete surađivati.

Mislite li da je to što imate malu kompaniju razlog da imate jeftinu web stranicu?

Mnogi vlasnici firmi u BiH web stranice ne smatraju ključnim marketinškim alatima. Međutim, posjedovanje izvrsne web stranice može vam donijeti više kupaca nego što mislite. Ne radi se samo o načinu na koji se vaše poslovanje percipira u online svijetu. Riječ je o posjedovanju fantastične web stranice koja šalje poruku: Ovo je uspješna kompanija.

Mislite li da je to što želite jednostavnu web stranicu razlog da bude jeftina?

Web stranice mogu biti složenije od onoga što se vidi na površini. Mislite da želite nešto jednostavno, ali da li je zaista tako jednostavno? Ne radi se samo o "jednostavnosti" izgleda. Radi se o funkcionalnosti i estetskoj dimenziji stranice, koja opet šalje važnu poruku vašim klijentima.

Mislite da ste našli odličnu agenciju za malo novca? Zapitajte se zašto je to tako.

Uvijek postoji razlog za jako niske cijene. Ili će se vaša web stranica raditi po već postojećim templejtima, ili agencija unajmljuje jeftiniju radnu snagu iz siromašnih zemalja. U svakom slučaju izostat će originalnost i personalizacija vaše stranice. 

Mnoge agencije koje nude jeftinije web stranice upotrebljavat će dodatke koji ugrožavaju sigurnost vaše web lokacije. I vjerovatno se neće ažurirati, što u budućnosti garantuje sigurnosne probleme.

Ko će vas uopće moći naći?

Jeftine web stranice donose vam manje klijenata jer nisu optimizirane za tražilice. Širok raspon faktora utječe na vaše rangiranje na Googleu, a time i na sposobnost vaše web stranice da organski dođe do klijenata.

Skup zaključak

Uvijek birajte kvalitet i sigurnost. Vaša web stranica je online lice vaše kompanije. Stoga, neka šalje snažnu poruku: ovo je uspješna kompanija. Ništa manje od toga ne želite, zar ne?